Fase 1: onderzoeksfase

Na een uitgebreide inventarisatie hebben we uw machinepark, documentstromen en de daarbij behorende kosten goed in beeld. Vervolgens koppelen we deze met de professionele kennis van Copy Republic aan uw eisen en wensen. En ontstaat uw eigen toekomstige visie. Met deze visie mogen de potentiele leveranciers aan de slag. Deze manier van werken garandeert dat u bepaalt en niet de leverancier.

Naast dit voordeel bespaart deze ontzorging u ook nog eens 50-60 % op uw uren ! Tijd is geld! En dus wellicht extra omzet ….?

Fase 2: uitvoeringsfase

Door uw visie uit de onderzoeksfase op de juiste manier vast te leggen en te implementeren, kunnen wij u minimaal 10 tot 20 % extra besparing opleveren.

Fase 3: contractfase

Het gebruiken van Copy Republic als contractbeheerder geeft u altijd de garantie van een actueel contract en u betaalt dus nooit teveel! Daarnaast heeft u een actueel machinepark welke meedeint met uw veranderingen. Eventueel kan Copy Republic hulp bieden bij conflictsituaties met leveranciers.

© COPYREPUBLIC, alle rechten voorbehouden.
Vrijheidsstraat 38, 9665 KW Oude Pekela
Tel: 0597-854327


KvK: 55340369
Bank: NL 87 ABNA 0547810180